Wednesday June 30th, 2021 admin Uncategorized PreviousNext Sorry, this entry is only available in Greek. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language. Παρακαλούμε απαντήστε στις ακόλουθες ερωτήσεις (επιλογή της κατάλληλης απάντησης) με στόχο τη βελτίωση και ανάπτυξη του περιεχομένου διδασκαλίας του Προγράμματος. Όλες οι απαντήσεις καταγράφονται ανώνυμα. Η φόρμα πρέπει να υποβληθεί για όλες τις επιλογές του πεδίου Τίτλος μαθήματος - Καθηγητής, δηλαδή να αξιολογηθούν όλα τα μαθήματα και όλοι οι εμπλεκόμενοι καθηγητές.Τίτλος μαθήματος - Καθηγητής *Μοντελοποίηση Χρηματοοικονομικών με τη χρήση Η/Υ | Μαδυτινός Δ.E-Business - Ψηφιακό Μάρκετινγκ | Μαδυτινός Δ.Διαχείριση Έργων | 1. Δημητριάδης Ε.Διαχείριση Έργων | 2. Σαρηγιαννίδης Λ.Διαχείριση Αλλαγών | Σαρηγιαννίδης Λ.Παρακαλούμε υποβάλετε τη φόρμα ξεχωριστά για κάθε μάθημα και κάθε διδάσκοντα.1. Πώς θα αξιολογούσατε τη διάλεξη όσον αφορά στην ποιότητα, το εκπαιδευτικό υλικό και το περιεχόμενο; *1 Πολύ καλά2 Καλά3 Ικανοποιητικά4 Όχι αρκετά5 Καθόλου αρκετά2. Πώς θα αξιολογούσατε την ποιότητα των διαλέξεων με βάση τους ακόλουθους παράγοντες:2Α. Ποιότητα παρεχόμενου εκπαιδευτικού υλικού (έντυπα, ηλεκτρονικά): *1 Πολύ καλά2 Καλά3 Ικανοποιητικά4 Όχι αρκετά5 Καθόλου αρκετά2Β. Τεχνικές παρουσιάσεων και μεταδοτικότητα καθηγητή: *1 Πολύ καλά2 Καλά3 Ικανοποιητικά4 Όχι αρκετά5 Καθόλου αρκετά2Γ. Οργάνωση και προετοιμασία εκπαιδευτικής διδασκαλίας: *1 Πολύ καλά2 Καλά3 Ικανοποιητικά4 Όχι αρκετά5 Καθόλου αρκετά3. Πώς θα αξιολογούσατε την ποιότητα των μαθημάτων με βάση τους ακόλουθους παράγοντες:3Α. Ποιότητα των διαδραστικών ασκήσεων και case studies. Yποστηρίζουν τις διαλέξεις και βοηθούν στην κατανόηση των θεμάτων; *1 Πολύ καλά2 Καλά3 Ικανοποιητικά4 Όχι αρκετά5 Καθόλου αρκετά3Β. Ικανότητα διαχείρισης ομάδας, επίλυσης προβλημάτων, ευελιξίας του καθηγητή: *1 Πολύ καλά2 Καλά3 Ικανοποιητικά4 Όχι αρκετά5 Καθόλου αρκετά4. Προτάσεις για βελτίωση του μαθήματος *Ερώτηση ασφαλείας * = EmailΥποβολή